VILKÅR OG BETINGELSER​

Velkommen til Din Hvidevare Reparatørs hjemmeside.

Vi beder dig venligst læse disse vilkår grundigt igennem, da du indvilliger i at overholde disse.

​Din Hvidevare Reparatørs standardpris dækker omkostninger forbundet med tilkaldelse af servicetekniker, evaluering af hvidevarefejlen, arbejdstid og værktøj anvendt, komplet test og moms. Serviceteknikerens udgangspunkt for reparationen vil være baseret på din oprindelige beskrivelse af fejlen.

​Vi reparerer alle hvidevarer, men hvidevaretype, model og alder har betydning for, hvor hurtigt vi kan anskaffe reservedele og fuldføre reparationen.

​Serviceteknikeren vil foretage servicebesøg på den aftalte dato og tid og foretage reparationen på den/de nævnte hvidevare/r. De mest gængse reservedele forefindes i servicebilen, men skulle en speciel reservedel være nødvendig for fuldførelse af reparationen på dagen for servicebesøget, så bestilles denne reservedel samme dag af Din Hvidevare Reparatør. Efter anskaffelse af reservedel arrangeres en ny dato for servicebesøg hvor reparationen fuldføres. Det bør noteres, at det i sjældne tilfælde kan være omstændeligt at anskaffe en reservedel fra en producent, hvilket kan forlænge ventetiden på fuldførelse af reparationen.

​Efter fuldført reparation forventes private kunder at betale med kontant eller Dankort, mens den offentlige sektor og erhvervskunder faktureres.

​Hvis serviceteknikeren skønner, at fejlen er opstået på grund af forkert anvendelse/installation af produktet, eller hvis fejlen er en anden end beskrevet af dig, forbeholder Din Hvidevare Reparatør sig retten til at afmelde servicebesøget. I disse tilfælde vil du blive afkrævet minimumbeløbet for et servicebesøg, hvilket inkluderer kørsel, en halv times arbejde og moms.

​Din Hvidevare Reparatør forbeholder sig retten til ikke at foretage en reparation, hvis serviceteknikerens evaluering viser, at omkostningen for reparation af hvidevaren overstiger prisen for et tilsvarende produkt, eller hvis en bestemt reservedel ikke kan rekvireres fra producenten. I disse tilfælde vil du blive afkrævet minimumbeløbet for et servicebesøg, hvilket inkluderer kørsel, en halv times arbejde og moms.

​Skulle en bestemt reservedel være omstændelig at anskaffe, og er en tidsperiode på fire uger i den forbindelse gået siden det sidste servicebesøg, har begge parter ret til at afmelde reparationen. I sådanne tilfælde skal du kontakte Din Hvidevare Reparatør på e-mail service@hvidevarerep.dk.

​Skulle hvidevareproduktet være helt eller delvist utilgængeligt eller i brug, ved teknikers ankomst til kunden forbeholder serviceteknikeren sig retten til at afmelde besøget. Du vil blive afkrævet minimumbeløbet for et service besøg, hvilket inkluderer kørsel, en halv times arbejde og moms.

​I tilfælde af force majeure, for eksempel ufremkommeligt vejr eller brand, forbeholder Din Hvidevare Reparatør sig retten til at afmelde reparation. Du afkræves ikke et beløb for denne afmelding.

Du kan ændre aftale op til kl. 16 dagen før det arrangerede servicebesøg ved at kontakte vores kontor på telefon 70 70 15 90 eller e-mail service@hvidevarerep.dk. Du afkræves ikke et beløb for denne ændring.

​Hvis et servicebesøg afbestilles efter kl. 16 dagen før det arrangerede servicebesøg vil du blive afkrævet minimumbeløbet for et servicebesøg, hvilket inkluderer kørsel, en halv times arbejde og moms. Hvis ingen er på adressen indenfor det aftalte tidsrum for servicebesøget, vil du blive afkrævet minimumbeløbet for et servicebesøg, hvilket inkluderer kørsel, en halv times arbejde og moms.

​Hvis service teknikeren ikke kan ankomme tidsmæssigt til det aftalte servicebesøg, vil du blive kontaktet pr. telefon. Hvis et andet tidspunkt ikke kan arrangeres, vil du ikke blive afkrævet penge for servicebesøget.

Din Hvidevare Reparatør har ikke ansvar for forkert utilsigtet brug af hjemmesidens information, som for eksempel når oplysninger måtte være forkerte eller forældede. Din Hvidevare Reparatør forbeholder sig retten til at redigere og slette sider, tekst og tilbud uden annoncering herom. Rettighederne til materiale, som for eksempel design, billeder, film og lignende på hjemmesiden tilhører Din Hvidevare Reparatør. Anden brug af materialet må kun ske efter aftale med Din Hvidevare Reparatør.

Din Hvidevare Reparatør bruger teknologier, som for eksempel cookies, for at øge brugervenligheden. I nogle tilfælde vil information indhentes automatisk, men vil altid bruges således at den ikke kan relateres til en bestemt person.

​Personlig information, som for eksempel navn og adresse, anvendes kun med det formål som brugeren har stillet det til rådighed for Din Hvidevare Reparatør og vil kun være tilgængelig for Din Hvidevare Reparatør eller bestemte samarbejdspartnere.

Din Hvidevare Reparatør garanterer, at vi efter bedste evne beskytter mod misbrug og tab af persondata, der stilles til rådighed af hjemmesidens brugere.

Din Hvidevare Reparatør har ikke ansvar for indholdet af andre hjemmesidersider eller datasikkerheden af disse sider, som der linkes til fra Din Hvidevare Reparatørs hjemmeside. Alle links til hjemmesiden skal godkendes skriftligt af Din Hvidevare Reparatør.

Din Hvidevare Reparatør servicerer alle hvidevare typer, som f.eks. emfang/emhætter, fryseskabe, køleskabe, komfurer, ovne og kogeplader, gaskomfurer samt opvaskemaskiner, vaskemaskiner og tørretumblere.

Din Hvidevare Reparatør servicerer alle mærker, blandt andet AEG, admiral, Amana, Alaska, Ariston, Asko, Ardo, Atag, Atlas, Baucknecht, Beko, Baumatic og Beko. Vi kører også på Blomberg, Bosch, Brandt og Candy, samt De Dietrich, Ecotronic, Elcold, Electrolux, Elvita og Euroline. Desuden reparerer vi Gaggenau, GE, Gorenje, Gram, Haier, Hoover, og Husquarna samt Indesit og Kvik. Desuden servicerer vi LG, Liebherr, Miele, Nordcold, Phillips, Samsung, Siemens, Smeg, og Upo, samt Vestfrost, Vølund, Wasko, Whirlpool og Zanussi. Og også Sholtes, Termex, Creda, Cylinda, Iberna, Ideline, Hada, Ignis og Voss samt Matador og Nortec. Dette er blot nogle af de mærker, vi servicerer.

Din Hvidevare Reparatør kører på Sjælland, har vi egne teknikere fordelt lokalt. De kører blandt andet i København, Frederiksberg, Kastrup, Dragør, Valby, Vanløse og Brønshøj. Samt Albertslund, Brøndby, Glostrup, Gentofte, Gladsaxe, Herlev, Ballerup, Hvidovre, Rødovre, Tårnby, og Vallensbæk. Desuden kører vi i Ishøj, Greve, Karlslunde, Taastrup, Hedehusene og ud til Roskilde. Nord for Roskilde kører vi i Jyllinge, Veksø, Stenløse, Ølstykke, Slangerup og helt op til Nordsjælland i Skævinge, Helsingør, Snekkersten, Espergærde. Og andre byer langs kysten som f.eks. Humlebæk, Nivaa, Rungsted, Vedbæk, Skodsborg, Klampenborg, Charlottenlund og Hellerup. Yderligere kører vi i Fredensborg, Hillerød, Allerød, Birkerød, Lynge, Farum og Holte, Nærum, Virum, Lyngby, Bagsværd, Søborg, Skovlunde og Måløv. Dette er blot nogle af de byer som vi kører i til dagligt.

Din Hvidevare Reparatør kan løse alle problemer på dine hvidevarer. Nogle af de mest typiske henvendelser drejer sig om at maskinen er død, blinker for fejl, viser fejlkode, giver stød, larmer, viser motorfejl, slår relæ fra eller springer sikringer. Desuden kan dele i maskinen ringes ind som værende defekte, kabinet, låge eller hængsler er defekt eller glas er sprængt. Vi håndterer også henvendelser, hvor køleskabe ikke køler som de skal eller frysere iser til, hvor ovne varmer for meget eller ikke varmer overhovedet, hvor vaskemaskiner ikke centrifugerer eller tromler ikke kører rundt eller genstande har sat sig fast bag tromlen eller dørbælg/lugebælg/gummiliste skal sættes på plads. Vi håndterer også situationer, hvor hele glaskeramiske plader skal udskiftes eller andre større dele er gået i stykker.

​Vi reparerer gasblus og ovne, hvor termofølere eller termosikringer, gashaner og andet er involveret, hvor blusset ikke holder flammen eller går ud. Eller blusset skal justeres. Hvis vaskemaskinen er utæt eller lækker vand, finder vi også fejlen. Når opvaskemaskiner eller andre hvidevarer standser undervejs i programmet, fejlsøger vi også. Desuden får vi kundehenvendelser angående problemer som at produktet ikke tager vand eller sæbe ind, eller ikke pumper vand ud. At det ikke varmer eller tørrer ok, og ikke vasker rent. Når der er problemer med filtre, pumper, varmelegemer, termostater, dørbælge, hængsler eller andet, så har vi de fleste ting i varevognen.

​Som en af de få i branchen, håndterer vi også større opgaver som kompressorskifte på køleskabe og frysere. Ofte kan produkterne repareres uden brug af reservedele, men hvis reservedele skal bruges til opgaven får kunden altid et prisoverslag først og ærlig udmelding fra teknikerne om hvorvidt en raparation kan betale sig. Tekniker har også altid afkalker og andet tilbehør med i bilen, hvis du skulle have brug for disse.

Din Hvidevare Reparatør er altid til rådighed. Du kan booke tid online døgnet rundt eller du kan ringe på 70 70 15 90 mellem 8-16. Vi har også teknikere, der står til rådighed, hvis du blot vil spørge ind til det problem, du oplever med din hvidevare.

Tak for din henvendelse.
Vi vender tilbage hurtigst muligt.
Følgende besked blev sendt til modtager:
OK